Verkko-opetus ja opiskelu
![bannerikuva_verkko_opetus](https://digipedaohjeet.hamk.fi/wp-content/uploads/2022/06/14-1024x536.png)
- HAMKin digipedamentorit ja digitukihenkilöt
- Digipedavinkkejä verkko-opetuksen arkeen
- Opetus ja opiskelu verkossa
- Kirjautuminen HAMKin palveluihin
- Laatukriteerit
- Nonstop-toteutus – rajoittamatonta opiskelua ja opetusta?
Uusimmat aiheesta
Verkkotentit
![bannerikuva_tentti](https://digipedaohjeet.hamk.fi/wp-content/uploads/2022/06/15-1024x536.png)
Uusimmat aiheesta
Oppimisanalytiikka
![bannerikuva tukea](https://digipedaohjeet.hamk.fi/wp-content/uploads/2023/03/digipeda_1200_628-2-1024x536.png)
- Oppimisanalytiikka auttaa opiskelijan ohjauksessa
- Edistymisen seuranta Moodlessa (Completion Progress -lohko)
Uusimmat aiheesta
Oppimisalustat
![bannerikuva_verkko_opetus](https://digipedaohjeet.hamk.fi/wp-content/uploads/2022/06/14-1024x536.png)
- Moodlen ryhmät ja ryhmittelyt
- Sisältöjen kopiointi Moodle-työtilasta toiseen
- Moodlen arviointi ja arviointikirja
- Zoom istunnon käynnistäminen ja toiminta istunnon hostina
Uusimmat aiheesta
Saavutettava opetus
![bannerikuva_saavutettavuus](https://digipedaohjeet.hamk.fi/wp-content/uploads/2022/06/22-1024x536.png)
- Opiskelijoiden moninaisuus ja UDHL pedagogisen kehittämisen lähteenä
- Avustava teknologia – saavutettavuus
- ReadSpeaker-työkalu tarjoaa lukemisen apuvälineitä
- Näin teet dokumentista saavutettavan
- Videoiden tekstittäminen edistää saavutettavuutta
- Tyyleillä saavutettavampaa Moodle-sisältöä
Uusimmat aiheesta
Viestiminen
![bannerikuva_viestinta](https://digipedaohjeet.hamk.fi/wp-content/uploads/2022/06/24-1024x536.png)
- Yammer HAMKin sisäisen viestinnän välineenä
- Moodlen keskustelualueet
- Blogipostauksen hakukoneoptimointi (SEO)
- Teamsin keskustelut ja puhelut