saavutettavuus
- Learn-Moodle on HAMKin ja HAMIn virallinen oppimisympäristö
- Vinkit laadukkaan tekstityksen tuottamiseen
- Miten parannan tekstini saavutettavuutta oppimateriaaleissa ja ohjeissa?
- Avustava teknologia – saavutettavuus
- Laki digitaalisten palveluiden tarjoamisesta edistää videoiden ja äänitiedostojen saavutettavuutta
- HAMKin EXAM-järjestelmän saavutettavuusseloste
- ScreenPal ruututallennuksiin, editointiin ja tekstitysten tuottamiseen
- Tekstittäjän tarkistuslista
- Miten lähteä liikkeelle saavutettavuuden kanssa?
- Kielen vaihtaminen M365-työpöytäsovelluksessa
- UDL-periaatteita erilaisten opiskelijoiden huomioimiseksi
- Kohti osallistavaa eOppimista – TINEL
- Videoiden tekstittäminen edistää saavutettavuutta
- Closed Captions -toiminto Zoomissa
- Saavutettavuuden, inkluusion ja yhdenvertaisuuden tukeminen
- Videon tekstitys ScreenPalilla
- eMateriaalien saavutettavuus -webinaari
- Blogipostauksen hakukoneoptimointi (SEO)
- Word -dokumentin muuntaminen EPUB -tiedostoksi
- Näin teet dokumentista saavutettavan
- Sujuvasti saavutettavaksi -viikkovinkit
- Kaltura Captions tekstitysten lisäämiseen ja muokkaukseen
- DigiCampus ESA-osahankkeen tuotokset
- Tiedoston lisääminen videosivulle Kalturaan
- Microsoftin syventävä lukuohjelma
- Tekstitystiedoston tuottaminen Screencast-O-Maticilla
- Saavutettava Excel
- Kalturan kontrastien parantaminen
- Tekstityksen tavat HAMKissa
- Siteimprove-laajennuksen käyttö Moodle-työtilan saavutettavuuden arvioinnissa
- Zoom-istunnon tulkkaus Interpretation-toiminnolla
- Wave-laajennuksen käyttö
- ReadSpeaker-työkalu tarjoaa lukemisen apuvälineitä
- Moodlen tekstieditorin painikkeet
- Erilaisten opiskelijoiden huomioiminen verkko-opetuksessa
- Tyyleillä saavutettavampaa Moodle-sisältöä
- Kuuloon, näköön ja motoriikkaan liittyvien haasteiden huomioiminen verkko-opetuksessa