Opettaja
- Teamsin keskustelut ja puhelut
- UDL-periaatteita erilaisten opiskelijoiden huomioimiseksi
- Moodle-tehtävän kaikkien arviointien julkaiseminen kerralla
- Learn-Moodle on HAMKin ja HAMIn virallinen oppimisympäristö
- Teamsin verkkotapaamiset
- Kyselyt ja aktivoinnit Teamsissa (Polls, Forms, Loop)
- Kesän 2023 Moodle-päivitys pähkinänkuoressa
- Planner tehtävien hallinnointiin
- Teams-verkkoistunnon tallennus ja tallenteen jakaminen
- HAMK Learn selkeäksi -laatukriteerit
- Teamsin tiedostot
- Miro – virtuaalinen valkotaulu yhteistyölle
- Näin teet dokumentista saavutettavan
- Miksi, mitä, miten – Oppimisanalytiikka opettajan ja oppijan apuna
- Opettajan Moodle-ohjeita
- Polls-kyselyt Zoomissa
- Tehtävän arviointi Moodlessa
- Microsoft Teamsin pienryhmätilat eli “Breakout Roomit”
- Moodlen läsnäolo-aktiviteetti
- ThingLink – visuaalinen oppimiskokemus
- Miten toimia videota kuvatessa?
- Teamsin ja Zoomin toimintojen vertailua
- Microsoft Whiteboard – Digitaalinen valkotaulu
- Moodle-työtilan päiväykset kerralla kuntoon
- Näin luot Teams-verkkotapaamiselle pitkäkestoisen linkin
- Zoom-istunnon tulkkaus Interpretation-toiminnolla
- Zoom istuntoon osallistuvien gallerianäkymä
- Navigointi Teamsissa ja yleiset käytön asetukset
- ThingLink osaksi PowerPoint-esitystä
- Teamsin kanavat ja työskentely niissä
- Hybridiopetustilat Hämeenlinnan korkeakoulukeskuksella
- Blogikirjoituksia hybridiopetuksen- ja työskentelyn aihepiiristä
- Hybriditapaamisen suunnittelu
- Safe Exam Browser sulkee muut ohjelmat Moodle-tentin ajaksi
- Peppi ja Pakki opintojen ohjaukseen
- Laatukriteeristöt
- Hybridiopetus – samanaikaisesti etänä ja läsnä